MENU
021 32 92 84

Poljička cesta 35, Split

Inkluzivna pedagogija

Šifra: 147617
ECTS: 3.0
Nositelji: prof. dr. sc. Ivana Batarelo Kokić
Izvođači: prof. dr. sc. Ivana Batarelo Kokić - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 15
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Opći cilj ovog kolegija je uvođenje studenata u područje inkluzivne pedagogije, upoznavanje sa sadržajima vezanim uz osobine učenika s posebnim obrazovnim potrebama te strategije poučavanja učenika s posebnim obrazovnim potrebama.
Ishodi učenja:
  1. Studenti će moći obrazložiti paradigme unutar inkluzivnog kurikuluma odgoja i obrazovanja.
  2. Studenti će moći razlikovati autoritarno-hijerahijsku i demokratsko pluralističku paradigmu odgoja i obrazovanja.
  3. Studenti će moći primijeniti prilagodbu pedagoških pristupa djeci s posebnim potrebama.
  4. Studenti će moći analizirati načine pristupanja roditeljima djece s posebnim potrebama i pravima.
  5. Studenti će moći prepoznati osobitosti djece s različitim razvojnim teškoćama.
Literatura:
  1. Osnove posebne pedagogije, , Bach, H., Zagreb: Educa, 2005.
  2. Različiti učenici, različiti mozgovi. Zagreb: Educa., , Jensen, E., Zagreb: Educa, 2004.
  3. Djeca s posebnim potrebama: priručnik za odgajatelje, učitelje i roditelje, , Kostelnik, M. J., Onaga, E., Rhode, B., Whiren, A., Zagreb: Educa, 2004.
  4. Obrazovanje darovitih: kako identificirati i obrazovati darovite i talentirane učenike, , George, D., Zagreb: Educa, 2005.
  5. Vodič za rad s djecom i učenicima s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama, , Thompson, J., Zagreb: Educa, 2016.
  6. Specifične teškoće u učenju: što učitelji i nastavnici trebaju znati, , Hudson, D., Zagreb, Educa, 2018.
Preporučena literatura:
  1. Svrha i cilj inkluzivnog obrazovanja, , Karamatić Brčić, M., Acta Iadertina, 8(1), 0-0., 2011.
  2. Univerzalni dizajn obrazovnih materijala, , Batarelo, I., Napredak, 146(1), 65-74., 2005.
  3. Obrazovna tehnologija za rad s učenicima s posebnim potrebama, , Batarelo, I., Napredak, 145(2), 176-187., 2004.
3. semestar
Obavezni predmet - Redovni studij - Pedagogija (dvopredmetni)
Termini konzultacija: