Šifra: 204367
ECTS: 2.0
Nositelji: prof. dr. sc. Mladenko Domazet
Izvođači: Andrijana Perković Paloš - Predavanja

prof. dr. sc. Mladenko Domazet - Metodičke vježbe
Andrijana Perković Paloš - Metodičke vježbe
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Metodičke vježbe 10
Predavanja 5
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cilj ovog kolegija je osposobljavanje studenata/ica u pronalaženju prikladnog, poželjnog i realnog pristupa poučavanja o kontroverznim i osjetljivim pitanjima u nastavi povijesti, temeljem multiperspektivnosti, analize različitih interpretacija, strategija rješavanja i definiranjem takvih tema na lokalnoj, nacionalnoj, europskoj i svjetskoj povijesti.
Ishodi učenja:
  1. 1. Uočiti i komentirati različite vrste izazova u učenju i poučavanju o kontroverznim i osjetljivim pitanjima (od nepoznavanja faktografije do trivijalizacije).
    2. Identificirati različite pristupe kojima se može odgovoriti na izazove u učenju i poučavanju o kontroverznim i osjetljivim pitanjima.
    3. Analizirati i interpretirati primjerenost,vrijednost i važnost pojedinih pisanih, zvučnih i vizualnih izvora u učenju i poučavanju o kontroverznim i osjetljivim pitanjima.
    4. Vrednovati pristup u kojemu su o
Literatura:
  1. Pričajte to svojoj djeci - O Holokaustu u Europi 1933.-1945., , Stephane Bruchfeld - Paula A. Levine, Srednja Europa, 2018.
  2. Nastava europske povijesti 20. stoljeća, , Robert Stradilng, Srednja Europa, 2003.
  3. Multiperspektivnost u nastavi povijesti,, , Robert Stradilng, Srednja Europa, 2005.
  4. Kultura sjećanja: 1945. Povijesni lomovi i svladavanje prošlosti, , Grupa autora, Disput Zagreb, 2007.
1. semestar
Povijest 1. zimski sem. (diplomski studij) - Redovni studij - Povijest (dvopredmetni); smjer: nastavnički
Termini konzultacija: