- . Učenici s teškoćama u redovitom školskom sustavu., Studenti izrađuju individualizirane pristupe svih razina primjerenih programa za učenike s teškoćama u razvoju.., Aleksandra Krampač Grljušić, Zagreb: Školska knjiga, 2017.
- Pravilnik o osnovnoškolskom i srednjoškolskom odgoju i obrazovanju učenika s teškoćama u razvoju, Pravni dokument koji sadrži informacije o vrsti i načinima dijagnostike , primjerenim i drugim programima, u svrhu dosizanja inkluzivnih vrijednosti u odgojno obrazovnim procesima., Vlada RH, Narodne novine, 2016.
- Kako pomoći djetetu s teškoćama u čitanju i pisanju,Kako pomoći djetetu s teškoćama u čitanju i pisanju,, Praktični savjeti u dijagnostici i individualizaciji pristupa učenicima s teškoćama čitanja i pisanja,Praktični savjeti prepoznavanja i tehnike individualizacije učenicima s teškoćama čitanja i pisanja, Ilona Posokhova, Lekenik:Ostvarenje,Lekenik Ostvarenje, 2000.
- Smjernice za primjenu informacijsko komunikacijskih tehnologija u radu s učenicima s posebnim odgojno obrazovnim potrebama, Individualizirani pristupi u pripremi i provedbi primjerenih programa za učenika s teškoćama u razvoju, Violeta Vidaček Hainš, Leila Kiš Glavaš, Zlatko Bukvić, Goran Hajdin, Vesna Ciglar, Nina Begičavić Ređep Katarina Tomičić Pupek Marina Klamčer Čalpa Josipa Bađari, Hrvatska akademska istraživačka mreža - CARNET, 2018.
|
- . (2011.) Odgojem za preventivno djelovanje, Liga za prevenciju ovisnosti, Informiranje o vrstama i načinima preventivnog djelovanja., Sunko, Esmeralda, Igna Brajević-Gizdić, Split, Liga za prevenciju ovisnosti, 2011.
- Pametni pokreti, zašto ne učimo samo glavom, Ostvarenje, Lekenik, Prepoznavanje utjecaja lijekova i stresa na učenje i ponašanje., Carla Hannaford,, Lekenik Ostvarenje, 2007.
|