MENU
021 32 92 84

Poljička cesta 35, Split

METODIKA RADA S DJECOM S POSEBNIM POTREBAMA

Šifra: 122940
ECTS: 2.0
Nositelji: nasl. izv. prof. dr. sc. Esmeralda Sunko
Izvođači: Vedrana Vučković - Metodičke vježbe
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Metodičke vježbe 15
Predavanja 15
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Osposobiti studente za izradu inkluzivnog kurikuluma za učenike razredne nastave. Razvoj kritičkog mišljenja o važnosti upotrebe metoda i strategija poučavanja. Važnost praćenja i unapređenja kvalitete procesa učenja i usmjerenost metoda i strategija odgojno obrazovnom cilju.
Ishodi učenja:
  1. osposobljenost za timski rad pri dijagnosticiranju posebnih potreba učenika i
    individualiziranih odgojno obrazovnih programa (prilagodba metoda, tehnika,
    didaktičkih materijala) učenika s teškoćama u razvoju.
  2. Utjecati u izradi redovitih i posebnih programa prema primjerima iz osnovnih škola
  3. Pratiti , vodiri i facilitirati interaktivnim metodama rada s učenicima s
    posebnim potrebama u prepoznavanju i korištenju jezičnih obrazaca,
  4. Kritičko razmišljati i argumentirati o promatranim situacijama u inkluzivnim integriranim razredima i institucijama koje provode odgoj i obrazovanje u prema posebnim programima.
  5. Prepoznavanje i razlikovanje integracije, supstitucije, kompenzaciju i korekcije kao pedagoških metoda u poučavanju učenika s posebnim potrebama,
  6. Prepoznati tehnike za provođenje posebnih programa.
Literatura:
  1. . Učenici s teškoćama u redovitom školskom sustavu., Studenti izrađuju individualizirane pristupe svih razina primjerenih programa za učenike s teškoćama u razvoju.., Aleksandra Krampač Grljušić, Zagreb: Školska knjiga, 2017.
  2. Pravilnik o osnovnoškolskom i srednjoškolskom odgoju i obrazovanju učenika s teškoćama u razvoju, Pravni dokument koji sadrži informacije o vrsti i načinima dijagnostike , primjerenim i drugim programima, u svrhu dosizanja inkluzivnih vrijednosti u odgojno obrazovnim procesima., Vlada RH, Narodne novine, 2016.
  3. Kako pomoći djetetu s teškoćama u čitanju i pisanju,Kako pomoći djetetu s teškoćama u čitanju i pisanju,, Praktični savjeti u dijagnostici i individualizaciji pristupa učenicima s teškoćama čitanja i pisanja,Praktični savjeti prepoznavanja i tehnike individualizacije učenicima s teškoćama čitanja i pisanja, Ilona Posokhova, Lekenik:Ostvarenje,Lekenik Ostvarenje, 2000.
  4. Smjernice za primjenu informacijsko komunikacijskih tehnologija u radu s učenicima s posebnim odgojno obrazovnim potrebama, Individualizirani pristupi u pripremi i provedbi primjerenih programa za učenika s teškoćama u razvoju, Violeta Vidaček Hainš, Leila Kiš Glavaš, Zlatko Bukvić, Goran Hajdin, Vesna Ciglar, Nina Begičavić Ređep Katarina Tomičić Pupek Marina Klamčer Čalpa Josipa Bađari, Hrvatska akademska istraživačka mreža - CARNET, 2018.
Preporučena literatura:
  1. . (2011.) Odgojem za preventivno djelovanje, Liga za prevenciju ovisnosti, Informiranje o vrstama i načinima preventivnog djelovanja., Sunko, Esmeralda, Igna Brajević-Gizdić, Split, Liga za prevenciju ovisnosti, 2011.
  2. Pametni pokreti, zašto ne učimo samo glavom, Ostvarenje, Lekenik, Prepoznavanje utjecaja lijekova i stresa na učenje i ponašanje., Carla Hannaford,, Lekenik Ostvarenje, 2007.
8. semestar
Učiteljski studij 8 - Redovni studij - Učiteljski studij
Izborni predmet - Redovni studij - Učiteljski studij

10. semestar
Učiteljski studij 10 - Redovni studij - Učiteljski studij
Izborni predmet - Redovni studij - Učiteljski studij
Termini konzultacija: