MENU
+385 21 32 92 84

Poljička cesta 35, Split, Croatia

Didactics of Art 2

Code: 68080
ECTS: 4.0
Lecturers in charge: doc. dr. sc. Dubravka Kuščević
Lecturers: doc. dr. sc. Dubravka Kuščević - Seminar
Take exam: Studomat
Load:

1. komponenta

Lecture typeTotal
Methodology exercises 15
Seminar 30
* Load is given in academic hour (1 academic hour = 45 minutes)
Description:
Introduce students to the latest methodological achievements in the area of visual
arts. Enable students to successfully teach visual arts on the theoretical and practical
level.
1. Introduction and analysis of the visual arts curriculum.
2. Attendance of mentor lectures.
3. Seminar themes, simulated student classes and public classes at school.
4. Seminar themes, simulated student classes and public classes at school.
5. Seminar themes, simulated student classes and public classes at school.
6. Seminar themes, simulated student classes and public classes at school.
7. Seminar themes, simulated student classes and public classes at school.
8. Seminar themes, simulated student classes and public classes at school.
9. Seminar themes (visual arts classes) and public classes at school.
10. Seminar themes (visual arts classes) and public classes at school.
11. Seminar themes (visual arts classes) and public classes at school.
12. Seminar themes (visual arts classes) and public classes at school.
13. Seminar themes (visual arts classes) and public classes at school.
14. Seminar themes (visual arts classes) and public classes at school.
15. Seminar themes (visual arts classes) and public classes at school.
Learning outcomes:
  1. Participate in the analysis of the content of visual arts course from the professional and methodic point of view.
  2. Recognise the correlational approach in planning and teaching of the visual arts classes.
  3. Plan and prepare the syllabus for teaching visual arts course.
  4. Acquire knowledge on articulation of visual arts class and successfully create and prepare individual units of the curriculum.
  5. Plan modern methods of visual arts teaching.
  6. Individually prepare and present a seminar paper in the area of didactics of visual arts teaching.
Literature:
  1. Učimo gledati - priručnik likovne kulture 1-4 za nastavnike razredne nastave, Metodički priručnik koji omogućava samostalno pronalaženje ideja za rad u nastavi likovne kulture., Huzjak, M, Zagreb: Školska knjiga., 2002.
  2. Valovi boja, priručnik za likovnu kulturu, Metodički priručnik za uspješno izvođenje nastave likovne kulture u razrednoj nastavi., Tanay, E. R, Zagreb:Školska knjiga., 2002.
  3. Dijete i likovno umjetničko djelo, Knjiga govori o djeci i likovnoj umjetnosti. Pruža uvid u zanimljiva iskustva iz prakse., Petrač, L, Alfa., 2015.
  4. Metodika likovne kulture djece rane i predškolske dobi, Knjiga govori o temeljnim metodičkim znanjima., Herceg, L., Rončević A., Karlavaris, B, Alfa i Sveučilište u Rijeci., 2010.
  5. Dijete i likovna umjetnost, doživljaj likovnog djela, Knjiga govori o mogućnosti komunikacije učenika s likovnim djelima., Brajčić, M., Kuščević, D, Split: Filozofski fakultet., 2016.
Optional literature:
  1. Korelacija u nastavi: strukturalni prijevod, Članak razmatra mogućnosti kvalitetne integracije sadržaja u razrednoj nastavi., Huzjak, M, Metodika, Učiteljska akademija Sveučilišta u Zagrebu., 2001.
  2. Korelacija u metodici likovne kulture, Članak propituje mogućnosti integriranja nastavnih sadržaja te daje neke primjere povezivanja sadržaja različitih nastavnih predmeta u nastavi likovne kulture., Huzjak, M, Zbornik Učiteljske akademija Sveučilišta u Zagrebu, Učiteljska akademija Sveučilišta u Zagrebu., 2000.
  3. Osjećaji, razum i umjetničko djelo, Članak razmatra umjetničko djelo u kontekstu odgoja i obrazovanja., Huzjak, M, Zagreb: Zbornik, Učiteljski fakultet., 2011.
  4. Vizualizacija audio ritmova pomoću reprodukcija, Članak razmatra mogućnosti kvalitetne korelacije u likovnoj nastavi., Huzjak, M, Zagreb: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu., 2001.
  5. Opet iznova o vizualnom odgoju, Članak razmatra važnost vizualno - likovnog odgoja i obrazovanja., Damjanov, J, Hrvatska revija, 1988.
  6. Utjecaj međupredmetnog povezivanja na uspješnost učenika pri poučavanju likovne kulture, Članak raspravlja o mogućim utjecajima međupredmetnog povezivanja u nastavi likovne kulture., Huzjak, M, Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, Učiteljski fakultet, Sveučilište u Zagrebu., 2016.
  7. Integrativni pristup likovnoj kulturi,, Članak razmatra problematiku nastave likovne kulture., Centner, S, Život i škola,Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku., 2000.
  8. Uspješno poučavanje likovnog odgoja prema suvremenoj metodi, Članak razmatra suvremene pristupe u likovnoj nastavi., Tacol, T, Napredak, Hrvatsko pedagoško-književni zbor., 2003.
  9. Povezanost likovne kulture s ostalim nastavnim predmetima u razrednoj nastavi, Članak razmatra mogućnosti korelacije u likovnoj nastavi., Romić, S, Zbornik učiteljske akademije u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Sveučilište u Zagrebu., 2001.
  10. Odgoj, misao i smisao. Pogled na odgoj kroz prizmu teorije umjetnosti, Članak razmatra vezu odgoja i obrazovanja na sadržajima likovnih umjetnosti., Huzjak, M, Metodički ogledi, Hrvatsko filozofsko društvo., 2005.
Prerequisit for:
Enrollment :
Attended : Didactics of Art 1
8. semester
Mandatory course - Regular studij - Teacher Education
Consultations schedule: