Load:
|
1. komponenta
Lecture type | Total |
Lectures |
30 |
Seminar |
15 |
* Load is given in academic hour (1 academic hour = 45 minutes)
|
Description:
|
The aim is introduce quality indicators of the pre-school institution, provide a reflective dialogue, train students for their recognition in practice and quality self-assessment of the educational process.
|
Learning outcomes:
|
|
Literature:
|
- Prvi koraci na putu prema kvaliteti: Samovrednovanje ustanova ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja., , Antulić-Majcen, S. i Pribela-Hodap, Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje odgoja i obrazovanja., 2017.
- Izvan okvira 3. Vođenje: prema kulturi promjene., , Slunjski, E., Zagreb: Element., 2018.
- Ključni podaci o ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju u Europi, https://www.eurydice.hr/cms_files/publications/kc-ecec-report-2019-hr.pdf, Europska komisija - EACEA, Luksemburg: Ured za publikacije Europske unije., 2019.
|
Optional literature:
|
- Kultura odgojno-obrazovne ustanove i kvaliteta odgojno-obrazovne prakse., U V. Previšić, i dr. (ur.), Pedagogija prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja (Svezak 2.)., Vujičić, L., Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo., 2007.
- Dječji vrtić zajednica koja uči mjesto dijaloga, suradnje i zajedničkog učenja., , Slunjski E., Zagreb: Spektar Media., 2008.
|
Prerequisit for:
|
Enrollment
:
Attended
:
Culture of early and pre-school education institution
|