MENU
+385 21 32 92 84

Poljička cesta 35, Split, Croatia

Didactics of Art 3

Code: 68130
ECTS: 4.0
Lecturers in charge: doc. dr. sc. Dubravka Kuščević
Lecturers: Mia Mijaljica - Methodology exercises
Take exam: Studomat
Load:

1. komponenta

Lecture typeTotal
Methodology exercises 30
Seminar 15
* Load is given in academic hour (1 academic hour = 45 minutes)
Description:
Introduce students to the latest methodological achievements in the area of visual
arts. Enable students to successfully teach visual arts on the theoretical and practical
level.
1. Seminar themes simulated student classes and public classes at school.
2. Seminar themes simulated student classes and public classes at school.
3. Seminar themes simulated student classes and public classes at school.
4. Seminar themes simulated student classes and public classes at school.
5. Seminar themes simulated student classes and public classes at school.
6. Seminar themes simulated student classes and public classes at school.
7. Seminar themes (visual arts classes) and public classes at school.
8. Seminar themes (visual arts classes) and public classes at school.
9. Seminar themes (visual arts classes) and public classes at school.
10. Seminar themes (visual arts classes) and public classes at school.
11. Seminar themes (visual arts classes) and public classes at school.
12. Seminar themes (visual arts classes) and public classes at school.
13.Seminar themes (visual arts classes) and public classes at school.
14. Seminar themes (visual arts classes) and public classes at school.
15. Seminar themes (visual arts classes) and public classes at school.
Learning outcomes:
  1. Recognising the importance of contemporary art-pedagogical knowledge and trends for the planning of visual art activities.
  2. Application of the acquired knowledge in the independent realization of artistic activities in school.
  3. Independent preparation and presentation of a seminar paper.
  4. Developing the skills of a reflective practitioner who continually reviews the effects of their own and students' achievements in art teaching.
  5. Developing the ability to evaluate the work in the area of visual arts teaching on the primary school level.
  6. Identification of museums and galleries as the locations of different art experiences.
  7. Build the need for continued education and improvement in the methodology of teaching visual arts.
Literature:
  1. Učimo gledati - priručnik likovne kulture za nastavnike razredne nastave, Metodički priručnik koji omogućava samostalno pronalaženje ideja za rad u nastavi likovne kulture., Huzjak, M, Zagreb: Školska knjiga., 2002.
  2. Valovi boja - priručnik za likovnu kulturu, Metodički priručnik s primjerima za konkretan rad u likovnoj nastavi., Tanay E, R, Zagreb: Školska knjiga., 2002.
  3. Likovni! priručnik za učiteljice i učitelje za likovnu kulturu od 1. do 4. razreda osnovne škole, Priručnik može pomoći u praćenju pojedinih faza dječjeg likovnog izražavanja, a sadrži i prijedlog redoslijeda ostvarivanja likovnih sadržaja tijekom nastavne godine., Jakovljević, S, Zagreb: Profil., 2003.
  4. Mjerenje kreativnosti u metodici likovne kulture, Članak razmatra moguće načine mjerenja kreativnosti u likovnim radovima učenika., Huzjak, M i Županić Benić, M, Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, Učiteljski fakultet; Sveučilišta u Zagrebu., 2017.
  5. Metoda estetskog transfera - opis specifične likovno-didaktičke metode, Članak razmatra mogućnosti komunikacije između djece i likovnog djela., Duh, M i Zupančič, T, Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, Učiteljski fakultet, Sveučilišta u Zagrebu., 2011.
  6. Samorefleksije studenata učiteljskog studija o praktičnoj izvedbi nastave likovne kulture., Sposobnost samorefleksije smatra se jednim od važnih područja za uvođenje pozitivnih promjena u učiteljskoj praksi. Članak istražuje poteškoće studenata u realizaciji likovne nastave., Županić Benić, M, Zagreb: Nova prisutnost, Kršćanski akademski krug., 2018.
  7. Primjeri primjene suvremene prakse u umjetnosti u kurikulumu vizualne umjetnosti u osnovnoj školi, Članak govori o suvremenoj umjetnosti u školi., Herzog, J i Duh, M, Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, Učiteljski fakultet; Sveučilišta u Zagrebu., 2013.
Optional literature:
  1. Identifikacija likovno nadarene djece u nastavi likovne kulture, Članak razmatra mogućnosti prepoznavanja likovno nadarene djece u nastavi likovne kulture., Brajčić, M., Kuščević, D., Pupić Bakrač, M, Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, Učiteljski fakultet; Sveučilišta u Zagrebu., 2018.
  2. Likovni odgoj za treći milenij/Vizualna kultura i likovno obrazovanje, Članak razmatra vizualno likovni odgoj i obrazovanje na modernim temeljima., Ivančević R, Zagreb: Hrvatsko vijeće InSEA., 2001.
  3. Vizualna kultura i likovno obrazovanje/Vizualna kultura i likovno obrazovanje, Članak progovara o važnosti vizualnog obrazovanja danas., Tanay E., R, Zagreb: Hrvatsko vijeće InSEA., 2001.
  4. Obrazovanje na distancu i e-učenje u likovnoj kulturi, Članak razmatra mogućnosti učenja likovne kulture uz pomoć suvremenih tehnologija., Huzjak, M, Metodika, Učiteljski fakultet, Sveučilište u Zagrebu., 2010.
  5. Odgajanje mladih kroz umjetnost / Poučavanje umjetnosti u 21. stoljeću., Članak razmatra mogućnosti odgoja i obrazovanja kroz umjetničke sadržaje., Brajčić, M. Kuščević, D, Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu., 2015.
Prerequisit for:
Enrollment :
Attended : Didactics of Art 2
9. semester
Mandatory course - Regular studij - Integrated Undergraduate and Graduate University Programme in Teacher Education
Consultations schedule: