Load:
|
1. komponenta
Lecture type | Total |
Lectures |
30 |
Seminar |
30 |
* Load is given in academic hour (1 academic hour = 45 minutes)
|
Description:
|
Become familiar with basic characteristics of teaching literature in Primary and Secondary schools and media culture in Primary school, and critical of thinking over, planning and preparing the classes of literature and media culture by applying the contemporary cognisance of methodology in literary guidance and education.
|
Learning outcomes:
|
|
Literature:
|
- Metodika književnog odgoja, Temeljna literatura za poučavanje književnosti u osnovnoj i srednjoj školi., Rosandić, Dragutin, Školska knjiga, 2005.
- Čitanje: poučavanje i učenje., Čitanje, strategije poučavanja čitanja., Karol Visinko, Školska knjiga., 2014.
- Kompetencijski pristup nastavi Hrvatskoga jezika., Kompetencijski pristup, vrjednovanje, planiranje nastave., Listeš, Srećko; Grubišić Belina, Linda., Školska knjiga., 2016.
- Uvod u didaktiku hrvatskoga jezika., Tijek nastavnoga procesa, vrjednovanje obrazovanja., Peko, Anđelka; Pintarić, Ana., Pedagoški fakultet Sveučilištaa Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 1999.
|
Optional literature:
|
- Hrvatski književnici u nastavi, Metodičke mogućnosti interpretacije književnih djela., Nemeth-Jajić, Jadranka, Redak, 2007.
- Čitanje za školu i život, zbornik radova IV. simpozija učitelja i nastavnika hrvatskoga jezika., Pristupi čitanju s različitih motrišta., Miroslav Mićanović (ur.), AZOO, 2013.
- Kurikulum nastavnog predmeta Hrvatski jezik za osnovne škole i gimnazije., Službeni dokument., Radna skupina, Ministarstvo znanosti i obrazovanja, 2019.
- Putovima školske recepcije književnosti., Recepcijski pristup., Pandžić, Vlado, Profil, 2001.
|