MENU
021 32 92 84

Poljička cesta 35, Split

Komparativna pedagogija

Šifra: 67589
ECTS: 5.0
Nositelji: prof. dr. sc. Ivana Batarelo Kokić
Izvođači: Petra Poljak - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Kolegij "Komparativna pedagogija" daje pregled metoda, glavnih pojmovnih okvira i tekućih pitanja u području komparativne pedagogije. Ovaj kolegij je postavljen kako bi studentima pedagogije omogućilo prepoznavanje prednosti i ograničenja međunarodnih komparativnih istraživanja, uvod u metodologiju istraživanja te ključna teorijska pitanja komparativne pedagogije. Glavni ciljevi kolegija će se ostvarivati kroz usporedno proučavanje i kritičko promišljanje o ulozi obrazovanja u razvoju na državnoj i globalnoj razini. Naglasak je stavljen na međusobne odnose između kulturoloških, ekonomskih i političkih čimbenika u razvoju obrazovanja.
Ishodi učenja:
  1. Studenti će moći istraživati značenje usporedbom/komparacijom vezano uz proučavanje pedagogije te promišljati o čimbenicima koje treba uzimati u obzir prilikom uspoređivanja.
  2. Studenti će moći proučavati znanstvenu i stručnu literaturu uzimajući u obzir čimbenike usporedbe.
  3. Studenti će moći primjenjivati reflektivne i kritičke metode u formiranju vlastitih pretpostavki o odgoju i obrazovanju.

    - raspravljati o istraživačkim pristupima koje se koriste u području komparativne pedagogije
    - raspravljati o ključnim pitanjima iz područja
  4. Studenti će moći raspravljati o istraživačkim pristupima koje se koriste u području komparativne pedagogije.
  5. Studenti će moći raspravljati o ključnim pitanjima iz područja.
Literatura:
  1. Studij odgojno-obrazovnih znanosti - Uvod u ključne discipline, , Dufour, B., Curtis, W. (ur.), Zagreb: Educa, 2012.
  2. Američko obrazovanje u doba globalizacije, , Zhao, Y., Zagreb: Educa, 2012.
  3. U potrazi za identitetom-iz perspektive komparativne pedagogije, , Vrcelj, S., Rijeka: HFD, 2005.
  4. Uvod u komparativnu pedagogiju, , Batarelo Kokić, I., Predavanja, 2019.
Preporučena literatura:
  1. Osloboditi školu: obrazovanje a la carte, , Madelin, A., Zagreb: Educa, 1992.
  2. Privatne škole - iskustvo u deset zemalja, , Walford, G., Zagreb: Educa, 1992.
  3. Školstvo u svijetu, , Antić, S. (ur), Zagreb: HPKZ, 1993.
  4. School Knowledge in Comparative and Historical Perspective: Changing Curricula in Primary and Secondary Education, , Benavot, A., Braslavsky, C., Truong, N., Dordrecht: Springer, 2007.
2. semestar
Zajednički obvezni predmeti ljetni semestar - Redovni studij - Anglistika (dvopredmetni); smjer: nastavnički
Zajednički obvezni predmeti ljetni semestar - Redovni studij - Filozofija (dvopredmetni); smjer: nastavnički
Zajednički obvezni predmeti ljetni semestar - Redovni studij - Hrvatski jezik i književnost (dvopredmetni); smjer: nastavnički
Zajednički obvezni predmeti ljetni semestar - Redovni studij - Njemački jezik i književnost (dvopredmetni); smjer: nastavnički
Zajednički obvezni predmeti ljetni semestar - Redovni studij - Pedagogija (dvopredmetni)
Zajednički obvezni predmeti ljetni semestar - Redovni studij - Povijest (dvopredmetni); smjer: nastavnički
Zajednički obvezni predmeti ljetni semestar - Redovni studij - Povijest umjetnosti (dvopredmetni); smjer: nastavnički
Zajednički obvezni predmeti ljetni semestar - Redovni studij - Talijanistika (dvopredmetni); smjer: nastavnički
Termini konzultacija: