MENU
021 32 92 84

Poljička cesta 35, Split

Pedagogija slobodnog vremena

Šifra: 184991
ECTS: 3.0
Nositelji: izv. prof. dr. sc. Ines Blažević
Izvođači: Goran Biličić - Seminar
izv. prof. dr. sc. Ines Blažević - Seminar
Ante Grčić - Seminar
Lana Martinić - Seminar
Mario Pavić - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 15
Seminar 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
U okviru kolegija studenti će upoznati pedagoške aspekte i implikacije slobodnoga vremena kao društvene pojave. Analizirat će teorijske pristupe i interpretacije slobodnoga vremena kao i njegova mjesta u sustavu odgoja i obrazovanja. Studenti će se ujedno osposobiti za aktivno uključivanje u istraživanja slobodnog vremena djece i mladih.
Literatura:
  1. Livazović, G.: Uvod u pedagogiju slobodnog vremena
Preporučena literatura:
  1. Argyle, M.: The Social Psychology of Lesure
  2. Blažević, I.: Igra i izvannastavne aktivnosti u prirodoslovnom i društveno humanističkom području. U: Ivon, H. i Mendeš, B. (ur.): Dijete, igra, stvaralaštvo
  3. Huizinga, J.: Homo ludens
  4. Ilišin, V.: Djeca i mediji: uloga medija u svakodnevnom životu djece
  5. Janković, V.: Slobodno vrijeme u suvremenoj pedagoškoj teoriji i praksi
  6. Kripperdorf, J.: Putujuće čovječanstvo: za novo poimanje slobodnog vremena i turizma
  7. Larson, R.W., Verma, S.: How children and adolescents spend time across the World: Work, play, and developmental opportunities
  8. Mlinarević, V., Brust Nemet, M.: Izvannastavne aktivnosti u školskom kurikulumu
  9. Plenković, J.: Slobodno vrijeme mladeži
  10. Perasović, B.: Urbana plemena
  11. Previšić, V.: Izvannastavne aktivnosti i stvaralaštvo
  12. Previšić, V.: Slobodno vrijeme između pedagogijske teorije i odgojne prakse
1. semestar
Pedagogija zimski sem. (diplomski studij) - Redovni studij - Pedagogija (dvopredmetni)

3. semestar
Pedagogija zimski sem. (diplomski studij) - Redovni studij - Pedagogija (dvopredmetni)
Termini konzultacija: