Glazba u ranom i predškolskom odgoju 2
Šifra: |
120221 |
ECTS: | 5.0 |
Nositelji: |
prof. dr. sc.
Snježana Dobrota |
Izvođači: |
prof. dr. sc.
Snježana Dobrota
- Seminar dr. sc. Daniela Petrušić - Ostale glazbene vježbe |
Prijava ispita: | Studomat |
Opterećenje: | |||||||||
|
|||||||||
Opis predmeta: | |||||||||
Osmišljavanje, planiranje i provođenje glazbenih aktivnosti u institucijskom kontekstu. Osposobljavanje za samostalno izvođenje različitih oblika glazbenih aktivnosti, integriranje različitih glazbenih aktivnosti u svakodnevne odgojno-obrazovne prakse. Upoznati studente s prilagođenom umjetničkom glazbenom literaturom za djecu. Razvijanje individualnih interpretativnih sposobnosti, pjevanja,sviranje, slušanje glazbe, prirode instrumenta i tehnike sviranja. Razvijanje vještina i sposobnosti (pjevanje sviranje) u funkciji skupnog muziciranja (ritmičnost, dinamički kontrasti, tempo, izražajno izvođenje). Razvoj intonativnih sposobnosti i ritamske senzibilnosti predškolskog djeteta; Glazbene priče i glazbeni igrokazi; Tonsko slikanje u instrumentalnoj glazbi, glazbeni doživljaj djeteta; Glazba u kulturnom/multikulturnom razvoju djeteta; Orffov instrumentarij u glazbenoj odgojno-obrazovnoj praksi; Glazba za dijete i utjecaj medija; Žanrovi zabavne glazbe u odgoju djeteta; Instrumenti kao zvučni likovi, npr. S. Prokofjev: Peća i vuk; Asocijativno slušanje i glazbeni doživljaj (na primjeru Karnevala životinja, svih 14 stavaka, C. Saint-Saensa ili neki drugi primjer; Pjevanje i sviranje u razvoju reprodukcije glazbe; Glazbeno-kreativan odgojitelj; Glazbeni izražajni elementi u odgojno-obrazovnim područjima i aktivnostima; Individualne i kolektivne glazbene igre; Odgajatelj i dječja glazbena kreativnost i stvaralaštvo; Glazboterapija i dijete s posebnim potrebama. |
|||||||||
Ishodi učenja: | |||||||||
|
|||||||||
Literatura: | |||||||||
|
|||||||||
Preporučena literatura: | |||||||||
| |||||||||
Preduvjeti za: | |||||||||
Upis predmeta : |
5. semestar |
Obavezni predmet - Redovni studij - Rani i predškolski odgoj i obrazovanje |